/ Dravel /

Bäst just nu

                                                              

Saker jag gillar just nu. Finn ett fel:
Sekten, Tallest, Lucas, Stiko Per, Lisa, min darling Ronnie, mina little red shoes, Kanske Älskling, att ha picknick och skriva darling-namn i bokstavskex, Annika, Mia Törnblom, What About A Band?, JJ, Lisa och Richard, Nicole, Lisa igen, Carl Barât, Två Nötcreme Och En Moviebox, Kejtan, Johan Persson, Amanda, What About A Band?-tishan jag gjorde idag, What About A Band?-tishan igen, Linda Skugge, sms, Guitar Hero, Bladet, mina solglasögon, Virren och Oskar Klingborn (som jag inte har någon bild på).

Den som gissar rätt vinner en glass.

#1 / / Moster:

Kentofonen! Och jag vill ha en vanilj!!

#2 / / Fridah:

Jepson, den har inte fuckat upp sig på länge så nu är den chill. Du vill inte ha en mjuk glass då?

#3 / / Oskar:

Haha, vad fint. Du kan ju alltid ta handskakningsfotot. I'm sure att Jenny och fotograf-Elly won't mind.

#4 / / Jacob:

Jag tippar på Mia Törnblom. Jag får alltid ångest av människor som säger åt mig hur jag ska bli av med ångest.