/ Dravel /

Yes please, Marcus, come to me

Marcus Birro alltså. Kanske är jag kär i dig.

Lyssna bara på hur killen formulerar sig! Ur hans blogg:


''Saknar att vänta på Jonna i trapphuset medan hon letar efter nycklarna eller solglasögon. Längtar efter min vardag med Jonna. Min vardag med henne är ingen vardag. Det här är mer vardag. Min värld med Jonna är fantastisk. Jag är så glad över hur enkelt men genialt lycklig jag är med henne. Hon är en extraordinär människa.''

Marcus, bortse från det faktum att jag hatar fotboll: Kan inte du komma till Leksand någon dag så kan du och jag gå och fika och diskutera allt det du har skrivit om? Vi kan sitta på Siljans uteservering och du kan med dina fina Chucky-ögon (du är den enda som kan få Chucky-ögon att vara fina) se ut över Leksand och säga någon mening som bara du kan få till om hur tråkigt det måste vara att bo här.
 Och jag kan skratta till och svara något smart som ''mhm, deffi!'' och så kan vi fortsätta diskutera saker. Vi har ju saker gemensamt. Båda gillar ditt bandnamn Du Är Christer Pettersson Du Också (briljans), ingen av oss dricker (kanske inte av samma anledningar så vi kan skippa att diskutera det), och hallå, båda skriver ju faktiskt i Dalatidningen!

Så vad säger du, Marcus? Vi skulle komma fram till så bra saker.
Och ta med dig Jonna om du vill. Hon är så fin.

Är du pepp? [email protected].
I'm free anytime.

#1 / / Frida utan H:

Jaha, då har man ett leende på läpparna denna morgon. tack Fridah!



Jag dricker morgonkaffe och har just läst EN VISS krönika på sida 36 i BT, del 2!! :)



I mars var jag på klassfest.

Det är tio år sedan jag gick ut nian. Tio år.



Tack för fina krönikan fina krönikören!

#2 / / Frida utan h:

Ursäkta, del 1 såklart, inte del 2.

Dessa DELAR.

#3 / / Fridah:

Oh, tack för fina berömmet!

Jag ska förresten fråga min mamma och snart ge dig svar på din fråga, I let you know soon.

Och ja, delarna är rätt svåra att hålla reda på ibland.

#4 / / jossan:

Jag är också kär i Marcus Birro!!!

#5 / / Fridah:

How can anyone not be in love with Marcus Birro? som Chandler Bing hade sagt.