/ Dravel /

P&L i bilder

                                   
   


P&L i bilder:
1. Jag träffade Håkan Steen!
2. Shejn MacGavväään.
3. Det var ju det här med mobilberoendet dårå. Släng in mig på Pentonville så det blir lite ordning.
4. Maja och Klara hittade Ben & Jerry's-vagnen och sa craaaaaaaviiiiiiiings.

5. Stiko Per var top notch.
6. Schysst-Martin Axén.
7. Kolla nurå! Alla som mailade och kommenterade när jag hade skrivit en krönne om skivförsäljning, titta! Jag var faktiskt utanför Folk & Rock!! Sen att min mobil ringde samtidigt och jag själv tycker att jag ser väldigt Linda ut, det är ju  en helt annan deal.
8. Hybris-Gustaf Norén.
9. Plura Jonsson!

10. Billie The Vision är inget annat än LOVELY.
11. Helgens fundering: Uttalas det langos eller langåsch?
12. Klara och jag hade inga killar att krama på Utan Dina Andetag, så vi kramades med varandra istället.
13. Snygg-Petter Seander som kände igen mig!

14. Jag och Maja på Veronica Maggio. You can sit under my pon-a-cho, cho, cho, ey, ey, ey, under my pon-a-cho, cho, cho, ey, ey, ey, ey, eyey.
15. Jag träffade Stiffe!
Fridah: - Jag måste få ta kort med dig, min mamma kommer dö...
Stiffe: - Är du säker på att det inte är din mormor som kommer dö?
16. Jesper Heed, min hjälte!!!!!!
17. Jag träffade finaste Kitty!! Vi pratade om min blogg och om Hasses Brorsa och Big Brother. Så JÄVLA bra.
18.  OCH JAG TRÄFFADE KLEERUP!!!!!!!!! Blicken var kär och dimmig men det spelade ingen roll. Han var så snygg och vi pratade om Bingo Royale och att jag gillade honom redan då. Kärlek.
19. [hawkan hellstrurm] var inte lika bra som han brukar. Han, Timo och Lasse L håller alla på att gamla sig. Så JÄVLA synd.
20. Sen träffade jag Goran! Tyvärr/som tur var hade Rockfoto-tältet stängt och jag är fortfarande lika camera shy. Men det spelar inte så stor roll, det var kul ändå.
#1 / / Josefin:

hur avundsjuk är jag på dig just nu? Svar: VÄÄÄLDIGT avundsjuk. :)

#2 / / Anonym:

jag såg dig också, men jag vågade inte gå fram, haha ;p

#3 / / Fridah:

Josefin: Jag förstår det!

John/Jane Doe: Ååh, det borde du ha gjort! Kom fram nästa gång du ser mig, lova!

#4 / / Anonym:

mkey.. få la se om jag vågar =)



btw, victor tycker itne jag verkade divig.. han var trevlig ju!

#5 / / Emelia:

Ha! Du lyckades med ngt som inte ens jag lyckades med, ta ett kort på Petter! Men jag fick ju iofs umgås lite med honom, så det går väl jämnt upp! Vad tyckte du om Kristian-spelningen?

#6 / / Fridah:

Haha, ja det för att jag kom fram och som sagt pep att vi var Facebookvänner.

Jag såg bara hans soundcheck och Paul Weller, sen skulle jag se Stiko Per Larsson. Det jag hann tycka var att ljudet sög, annars vet jag inte.