/ Dravel /

Fina bloggläsare!


Emelia


Therese och Maja (som hade ett gosedjur med sig som hette Glenn. Han syns inte på bilden men det var viktigt att jag skrev att han hette Glenn.)


Erica och Sofie (och Tallest i bakgrunden)

Alla de här söta och coola brudarna kände igen mig från bloggen! Lovely, jag blev så glad när de kom fram. Det är egoboost det.
#1 / / litenochsur:

jag såg dig också, men jag är lite för feg för att säga något...

#2 / / Fridah:

Men åh, det borde du inte vara. Jag svarade precis samma sak till en annan som skrev så, men: Lova att du säger något nästa gång!

#3 / / Sofie:

Haha, där är ju jag. :)

Och än en gång, bra blogg!

#4 / / Fridah:

Klart du är, jag sa ju det! Än en gång, tack så mycket. Det var så kul att du kom fram!

#5 / / Anonym:

majsaaan o terras jueeeeeen!!! ler

#6 / / Fridah:

John/Jane Doe: Jepson, hur fina som helst!

#7 / / Emelia:

Jag har iaf snyggaste solglasögonen på stället! Och du är så söt och klok och underbar Fridah!

#8 / / Fridah:

Självklart har du det! Och nu blir jag så glad för ditt beröm att jag inte riktigt vet vad jag ska svara!