/ Dravel /

Säterdalen i bilder

          

         

1. Yes please Markus, come to me.
2. De hade skivaffär. Jag har numera kapitulerat och köpt Youth Novels. So baby, please, kill me.
3. Jag hade rätt, Henrik från Lejonhjärta spelade med Krunegård! Den som hittar en kille som är mer lik Calle Schulman än Henrik vinner en glass.
4. Jag gjorde en tisha.
5. Sen fick jag träffa och krama Henrik! Då blev jag very very glad.

6. JOHAN FUCKING PERSSON!
7. Delsboblues alltså.
8. Efter en LÅNG LÅNG tids väntan kom Johan äntligen ut. Han kände igen mig så vi fick ''säga hej''. Jag visade min snygga Delsbo-tisha men han tyckte inte att jag skulle flytta dit om jag vill ha omväxling från Leksand.
9. Han använde min rygg när han skulle sajna. And I must be the happiest girl in the world.
10. Jag ägde vakten. Johan kom ut och vi pratade ''genom'' stängslet. Sen sa han ''men du, det känns så konstigt att stå här, ska vi gå dit istället så slipper vi prata genom det här?''. Så vi gick dit och vakten sa ''hallå där!'' till mig. Och jag pep ''Men jag är med honom!'' och Johan sa ''det är lugnt''. Ä to the G!
Sen diskuterade vi Peggy Lejonhjärta och sen drog jag hem.

Söt-Johan in my heart.
Och jo, vi ska till Delsbo.

För övrigt har vi konstaterat att rutig skjorta är det nya randig tisha. ALLA har det.
#1 / / ditt fan nr 1:

ååh, du är så söt. jag vill vara 15 igen o kompis med dig, o diskutera peggy L.

<3

#2 / / Fridah:

Ojojoj, tack så hemskt mycket, vad fint! Men du behöver inte bli femton, vi kan diskutera Peggy ändå.

#3 / / Johan:

Fridah du måste vara bäst på att sätta hela popsverige i avundsjuka.

Hur gör du det?

#4 / / Emno:

Jag tror att jag stalkar dig omedvetet, eftersom jag har sett och känt igen dig ett par gånger nu. Jag pekade lite smått på dig och upplyste min kompis om att du har en bra blogg. Haha, kändes för dumt att gå fram och säga hej.

#5 / / Fridah:

Johan: Haha, tror du? Det trodde jag Fredrik Virtanen var. Jag vet inte riktigt hur jag gör. Jag MySpacear mina idoler och sen går jag fram och piper ''hiiiij, jag funderar på att flytta till Delsbo!'' och sen får jag bloggkommentarer för det.

Emno: Åh nej åh nej åh nej, du skulle ju ha sagt hej! LOVA mig att du gör det nästa gång. Det är absolut inte dumt, jag blir bara hur glad som helst. LOVA!

#6 / / Sara:

Haha! Gillar din tisha. Sån skulle jag ha! =)

#7 / / Fridah:

Ja, visst är den grann då!