/ Dagens replik /

Dagens replik

(Matsalen)
Lefix: - På Yran så stod ju jag längst fram vetdu, jag blev klämd och svimmade för det var så jävla mycket folk och efter en halvtimme vaknade jag upp i sjuktältet. Det är festival det!
Fridah: - Det är ju jävligt manligt att vakna upp där... Men vilka såg du, The Hives va?
Lefix: - Nej det var Snook!

Man kan faktiskt inte gå runt och skryta med att ha svimmat efter en halvtimme på SNOOK.
Jag tycker det är lite pretto.
#1 / / En Arg Lefix:

1. Du lär ju säga varför jag svimma
2. Jag sa: Det är festival det!
3. Det är bättre än att svimma på SMK iallafall

#2 / / maja:

(och vem svimmade på smk? x)

#3 / / Fridah:

Hybris-Lefix, är du nöjd nu...?Men jag säger som Maja, det är ingen som svimmade på SMK!

#4 / / Johan:

Det var du som sa det och inte jag... blir stolt Fridah, du lär dig.

#5 / / Fridah:

Ja visst gör jag, Johan! Jag är själv stolt!