/ Dravel /

Stiko Per owns

Stiko Per total-ägde idag. Det är det enda jag kan säga. Han är så mäktig. Det finns bara en person i hela världen som kan vara cool i en leksandsdräkt. Det är Stiko Per fucking Larsson.
Det finns också bara en person i hela världen som kan vara cool i leksandsdräkt utan att ha hybris. Det är också Stiko Per fucking Larsson. Han är så trevlig, han kände igen mig och pratade och gav mig insider-info och var så schysst.

Han blir någon ingen någonsin glömmer, om jag ska qouta honom själv. Lyssna på honom här.
#1 / / Evelina:

Jag lyssnade på MySpace. Han är verkligen helt sjukt bra!

#2 / / Fridah:

Love to say I told you so!

#3 / / Elin:

Tro det eller ej, men jag tycker han ÄR Bra! :)

#4 / / Fridah:

Ja, hur kan man inte tycka det?

#5 / / sara:

vad glad jag blir när ni tycker om bror =)

#6 / / stina:

älska stiko ;)