/ Dravel /

Bloggbekantingar live in Leksand och Stockholm

Mitt fan Evelina kommer till Leksand och checkar in gymnasiet här om någon vecka, då ska vi ses.
Jag ska, om ni har missat det, praoa på Vulkan och träffa Linda Skugge i Stockholm.
Och snygga och coola blogg-Annika vill också träffa mig när jag är i Stockholm.

I love bloggvärlden.

#1 / / Annika:

Hahaha, jaaa, vad gjorde man innan bloggandets inträde? :) Jag är sjukt glad att jag började blogga. En och annan taskig kommentar är ju ingenting att bry sig om, speciellt inte om man tänker på allt roligt jag fått göra och alla härliga människor jag träffat genom bloggen!

#2 / / Fridah:

Precis samma här!
Ingen blogg, ingen bloggbok, inga Linda-mejl, inget Vulkan-häng...ingenting!

The blogg owns.

#3 / / Evelina:

Oh yeah, jag blev nämnd igen :D
Förresten, hur verkar media i Leksand?
Det är förresten bara typ.. Två veckor kvar :O

#4 / / Fridah:

Jag hängde där en dag, det verkade asroligt! Enligt Jens i Superbia är det ''rätt chill förutom när lärarna får värsta rycken'', så det verkar vara kul!

#5 / / Caroline Grönlundh:

Bloggvärlden är bäst!!