/ Dravel /

Sommaren kom och gick

1.2.3.4.
5. 6. 7. 8.    

9.   10.  11.  12 .   
13. 14.  15.  16.  
17. 18.19. 

(Det coolaste hade ju varit att ha 20 bilder, men jag är så jävla rebell att jag inte har det.)

1. Sommaren börjar när skolan slutar. 9A - jag saknar oss.
2. Jag dissade skolavslutningskvällen med motiveringen ''jag och Linda Skugge ska på festival''. Where The Action Is är skiten.
3. Men det var ju egentligen inte jag och Linda Skugge som var där. Jag gick med Annika Marklund, jag önskar jag var hon.
4. Och vi såg Carl fucking Barât. Han snyggade sig och ägde.

5. Vi drog till P&L och jag träffade söta bloggläsare som kom fram! Till exempel Emelia.
6. Terese och Maja.
7. SupersötaSunnanängSara.
8. Erika och Sofie.

9. Det var midsommar och jag var osvensk och gick fram till söta Emelie.
10. Jag vet inte hur många timmar jag sammanlagt har pratat i telefon och Skypeat med Goran den här sommaren. Jättemånga, skulle jag tro.
11. Jättemånga är även svaret på ''hur många gånger har jag sett Stiko i sommar?''. De bästa gångerna var här hemma.
12. Och jag har hängt med Lucas. And he knows that I know that he makes a funny face when he's brushing his teeth.

13. Sommarland. I worked and I sweated but it was all good. Jag delade in tiden i Vänner-avsnitt medan jag försökte få Yngve att inse att han inte behövde be om att få bli dagens replik VARJE gång han sa något. Det var tider det.
14. Jag drog till Säterdalen och kramades lite med Markus Krunegård.
15. Och jag kramades mer med Henrik Nilsson från finaste Peggy Lejonhjärta!
16. Och jag kramades ÄNNU mer med Johan Persson som kände igen mig!!

17. Sekten och jag drog till Stockholm och jag försökte bli arty genom att köpa svarta glasögon.
18. Dagen i Stockholm var bara en av typ tretton miljoner dagar Sekten hängde.Det där var fina dar. Älska oss.
19. Fast de finaste dagarna var när jag hängde på Birch Road med Oskar. Vi drack äppeljuice, hommagerade Vänner, pratade om nittiotalshits och citerade Håkan Hellström. Sen ändrade vi relationship status på Facebook.

Och imorgon är det september. Jag tycker att det fortfarande är juni.

(Rubriken är en hommage à Fredrik Virtanen.
''Sommaren kom och gick. Ronnie Sandahl gillar den meningen'', som han uttryckte det i sin blok.
Ronnie gillar den meningen och jag gillar Ronnie.)
#1 / / Hellin:

Jag vill också krama Markus Krunegård :O

#2 / / Emelia:

Du verkar ha haft en grym sommar med en grym avslutning!! Och det är en ära att få vara med i din blogg...

#3 / / Ulrika:

Henrik Nilsson och Juvelen - lika som bär?

#4 / / Fridah:

Hellin: Jag kan rekommendera det.

Emelia: Som fan! G to the Rymt är ordet. Jag tycker det är en ära att få vara Facebookvän med dig.

Ulrika: Det har du rätt i, faktiskt. Fast jag tycker att Henrik är ännu mer lik Calle Schulman.

#5 / / sara:

hihi, titta där är ju jag! :D i mina fina glajjer. Lily Allen har likadana. Jag blev glad. Nu har Madonna likadana. Jag kände mig gammal.

#6 / / Fridah:

Klart du är! Fin tjej i fina glajjer. Men du hade dem före Madonna, kom ihåg det!

#7 / / stiko sara:

men hallå!! när var å hur blev du tillsammans med oskar? lr är d bara en plojgrej .. ja ja ja jajaj vill ju veta mera ju =)

#8 / / Fridah:

Han hade en pistol.