/ Dravel /

I keep telling you I've got lots of things to do

Idag har jag hittills:

Mailat en John Doe om en grej jag är very pepp på.
Hängt med en som turns my legs to spaghetti.
Köpt Håkan-biljetter.
Gillat de på Magasinet som svarar på mail direkt.
Gillat alla andra som svarade på åldersgräns-frågan (det var ingen åldersgräns).
Pratat med Dalatidningen om när jag har krönika nästa gång.
Bestämt att Sekten ska till Amanda och se OS inatt (jag cyklar alltså till någon klockan halv fyra på natten för att se på något som jag är sjukt ointresserad av).
Sett Drive Me Crazy för att kunna sova.
Somnat till den.
Fått ett fint sms.
Känt att det är något kallt mellan mig och Danmark.
Hatat min uppkoppling.
Tyckt att Virren var ovanligt briljant i dagens krönne.
Känt att det är något kallt mellan mig och Sundsvall.
Undrat om någon som jag känner ska på Eva Dahlgren och Peter Jöback i Dalhalla på fredag.
Känt mig som Blondinbella.

Fan vad man hinner saker när man är ledig.
Nu ska jag ut och se om bortsprungna katter ropar tillbaks.
Cross your fingers.

#1 / / it's maggan bitch:

Varför har du tagit bort brevet till Kristian? :O

#2 / / Fridah:

För att jag satt jättejättelänge och funderade på om jag verkligen skulle ha kvar det. Sen fick jag ett mail där det stod att det inte var bra att jag skrev det, det är åtalbart för förtal och en massa sånt, så det bekräftade att jag skulle ta bort det.

#3 / / Oskar:

Åh, du är nog minsann världens bästa människa.

#4 / / Fridah:

Naaw, nu piper jag sådär igen! Men, with the words of Chandler Bing: No, you're the sweetest!

#5 / / Ulrika:

Visst är det en härligt känsla att att ha Håkan biljetter? Var inte arg för att du gillar MK. Han är definitivt värd det tycker jag!

#6 / / Fridah:

Det känns fint, som han sjöng.