/ Dravel /

WAABs nya är söt och jag vill sluta tidigare

Lovely What About A Band? har lagt upp en ny låt på MySpace. Den heter Balancing.
Jag har aldrig hört ett sötare sound. I'm From Barcelona, Lucky Lucky Pigeons och Those Dancing Days kommer aldrig ens i närheten.

Idag ska jag försöka skynda mig hem för att hinna kolla deras presskonferens på internet. Den börjar klockan två och jag kommer förmodligen inte hinna på grund av mattelektion (kom igen, Inga, vi kan jobba hemma!), men in case of miracle ska jag i alla fall försöka.

Jag ska deffi hinna till deras radiospelning som är klockan fyra. Då jääälar. De kommer äga P4.

För övrigt är Nyhetsmorgon asbra idag. Marcus Birro och Peter Ottsjö har varit gäster. Men som jag har undrat över förut: Var fan är Fredrik Strage? Har de tagit bort honom?
Dissers.