/ Dravel /

Marcus Hellstr...f'låt Wallner

Kolla vad jag hittade hos WAAB-Love! Marcus med vänner gör en fantastisk cover på För En Lång Lång Tid.
Den där Jag Hatar Att Jag Älskar Dig-killen kan slänga sig i väggen, den är såå 2007.

Presskonferensen var förresten very söt. Och det här var a case of miracle, som jag önskade mig i förra inlägget. De sköt fram konferensen till halv tre, vilket gjorde att jag precis hann hem, sparka av mig skorna och knäppa på datorn för att se den.
 De läste upp min fråga (''om någon stor artist skulle joina er, vem skulle ni vilja att det var?'') och förklarade på svenska varför de alltid pratar engelska.
Sweetness på hög nivå.

Sen sa de på radio att de ''inte har samma attityd som de andra borlängebanden''. Dagens underdrift. What About A Band? är det enda borlängebandet jag vet som inte tror att de är Mando Diao.

Nu är problemet bara att jag inte kommer in på Bolanche imorgon. Lisa, varför var det du som blev 89:an i den här familjen?
Men jag ska CDona deras platta Yes Please. Sen får jag förhoppningsvis se dem på P&L.
Så sms:a Groovescenen38 till 72790. Och cross your fingers.
#1 / / Klara:

Jävla piss helvete. ehhehehe
Jag missade presskonferesen! Jag, emma och elin var tvungna att åka till Jobs Handtryck ju.. åh nej.. :(

#2 / / Miranda:

ååh, jag vill också att en massa bra band ska vara ifrån var jag bor. det närmaste till music scene i mitt område är när finniga tonårskillar skriver dissar till sånna de inte tycker om x)

#3 / / Fridah:

Ja Klara, som jag sa, de skulle lägga upp den ikväll, checka den då!
Miranda: Det kommer säkert upp något asbra band snart, hang on in there!