/ Dravel /

Efter nattens msn-konversationer

MSN-konversation runt halv två inatt.
Jag försöker övertala Filip om att börja lyssna på Babyshambles.

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

jag förstår inte ens varför du fråga!

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

För att han är snygg. Om du inte visste det.

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Jag glömde nog bort det ett tag!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Men du!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Är inte han pete..

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Snygg?

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

Vet du, Pete är snygg!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Är Pete snygg?

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

Jag tycker Pete är rätt så snygg.

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

FRIDAH!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Du anar inte vad jag nyss fått höra!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

PETE ÄR TYDLIGEN SNYGG!

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

 Att Pete är snygg?

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

Åhfan, jag tycker nämligen att Pete är snygg!

[Drauq Hearts N00bcake] säger:

Och jag som fick för mig att du tyckte att Pete var snygg!

Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:

Nya grejen: Pete är snygg.
[Drauq Hearts N00bcake] säger:
Jag ska skaffa en Pete är snygg tröjja!
Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:
Gör det!
Jane Doe [BEEBOP BEEBOP LEAVE MY HEART ALONE] säger:
För du vet, Pete är snygg.
[Drauq Hearts N00bcake] säger:
Är han?

And so on. Och vi säger get a life!