/ Dravel /

Tallest läste bloggen!

Ojdå.

Var precis inne på Myspace och hittade ett mejl från Tallest (The Tallest Man On Earth, you know).
Kommer ni ihåg att jag ville intervjua honom till Falukurren men han sa nej och det var därför det blev Stiko Per istället?

Han hade fått en länk till min blogg och hejhoppindiepop så hade han läst det där inlägget där jag var så sur på honom. Det där som jag skrev när jag kom hem från praon för att jag var sur just då.
Det där som jag inte riktigt tänkte på vad jag skrev i. Det där som jag inte menade.
Jag kunde ha varit snällare i det inlägget. Jag var bara så arg för jag tyckte själv, med min egen hybris, att jag hade så jävla bra frågor.

Han skriver i mejlet '' ajajaj så hemsk jag är. Tur att Stiko saknar hybris''.
Vem är det som har hybris här egentligen? That would be me.
Det är ju fan jag som har hybris som förväntar mig att alla ska göra allting som jag vill.

För övrigt använder jag ordet hybris runt 747 gånger per dag, medan jag kanske menar det en av de gångerna.
Det gjorde jag inte den här gången.

Så Tallest, I pathologize.
Det var inte meningen att dissa dig som jag gjorde.
Du har inte hybris.
Förlåt.
Vi stryker ett streck över det här så ses vi på Café Caoz den sextonde.

 
Yours truly,
Fridah Jönsson.