/ Dravel /

Intervjun är med idag!

Idag är Stiko-intervjun i Falukurren!

Den ligger tyvärr inte på internet, men i amish-tidningen är den på Leksandssidorna.
Jag är stolt.
Fridah J Stentäpp sajnar.

Det går bra nu.
Idag har alltså min Stiko-intervju varit med.
Jag  har också gjort ett matteprov där jag svarade på alla frågor utom den sista. Alla frågor utom den sista betyder alltså alla frågor inklusive MVG-delen. Det tyckte jag var duktigt.
 Vi har för övrigt fått igång någon ny grej på TV:n, så nu kan vi se TV7 och TV4 Guld! Nu jävlar ska jag bli ännu mer 90-tal och kolla på allt som gick då.

Och idag kom min nya dator! Vi har inte installerat den än, men det kommer.
Filip ska stämma min gitarr nästa vecka, så snart kommer Johan Persson-eran tillbaka.
Jag har julstädat mitt rum idag, så nu är det lika blåst som Victoria Silvstedt.
Sonic kom idag, precis när jag trodde att prenumerationen hade sajnat ut.

Det går alltså bra nu, mina vänner.

Särskilt på idol-fronten: Stiko-intervjun publiceras, Stiko Per själv msn:ar och presenterar mig för sångare i Kiss & Tell, Johan Persson kramas, Ronnie Sandahl mejlar och Superbia lunchar.
Och allt det här har jag varit med om den senaste veckan.

Är det inte cred så säg?
#1 / / Evelina:

Kiss & Tell? :O Men nu får du fan ge dig :P Varför kan aldrig jag få kontakt med någon? :(

#2 / / Fridah:

Jepson! Praoa på Falukurren, Myspacea alla dina idoler och bli vän med dem på Facebook. Så gjorde jag och det var så Stiko Per själv erbjöd sig att göra en intervju.