/ Dravel /

Allsång i Gropen!

Det läggs till saker på konsertschemat. Eller ja, vad man nu ska kalla det här, men hursomhelst så blir det eventu allsång i Gropen på nationaldagen!!

Det kommer vara folkkärt och picknick och leksandsdräkter till och med, men Yngve i parallellklassen och Ica-Niclas skulle vara med, såg jag.
Så jag och Maja ska gitta dit och kolla. Sen att det kanske inte riktigt är samma drag som på Seaside, det är en annan fråga.

#1 / / lutten:

hehe.. Japp, helt galen kväll vill jag lova. Jag var full, Lasse var dretfull o Micke Nyqvist (var där med Lasse) var helt plakat :). Var på Docenternaspelning
i våras. Helt sinnessjukt var det, men tro det eller ej, jag tackade nej till att ta Lasses nr! Hur kan man vara så dum? Jo, det har jag oxå undrat sådär i efterhand. Ångesten dagen efter var inte nådig, o jävlar vad jag fick höra av mina vänner att jag var dum i huvet. men men.. Sån är jag :). Han bjöd iaf på öl (har kort när jag fått pengar av honom för att gå o handla, o har stoppat pengarna i munnen av lycka o tagit massa kort. hahaha) och så snackade vi musik o deprisioner halva natten. O Lasse är en av de få människor som kännt på Luttens ben då dom är orakade, det du.. :). Har en gaddning där texten "livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg" ingår o tyckte han var skitkul. Så blev han nästan tårögd. Ja, jösses vilken natt.. En av de bättre i mitt liv. O kanske en av de jag ångrar mest o föralltid kommer att göra. men men.. that´s life! Kram på dig