/ Dravel /

Kleerup är snygg och jag har bränt en skiva

Ikväll blev jag kär i Kleerup, tror jag. Så JÄVLA snygg i Bingo Royale. Det är handendärkillen som spelar gitarr och ibland ser lite drogad ut. Han är århundradets Hotve. Tycker jag.

Annars har det inte hänt så mycket. Har skrivit brev till BD och Marit, får se hur det går med svar. För övrigt skulle jag testa ett nytt brännarprogram i datorn idag. iNero, tror jag det hette.
Resultatet blev (typ alla låtar vi hade på datorn):

1. Spöket - Lasse W.
2. Fatta Fatta Fatta - Charta 77.
3. Världens Bästa Dåliga Exempel - Charta 77.
4. Ta En Kyss - Ariel Soundtrack.
5. Fever Fever - Melody Club.
6. Att Man Ingenting Vet - Svenne Rubins.
7. You Spin Me Right Round - Dead Or Alive.
8. BND - No Doubt.
9. Under My Bed - Horror Pops.
10. Hannah Med H - Peggy Lejonhjärta.

Om ni undrade, alltså. Nej, jag har inget bättre för mig en lördagkväll än att skriva låtlistor på blandskivor. I need a life.