/ Dravel /

P&L FEATURING LASSE W!!

Det finns saker som aldrig händer. Det finns saker som man önskar sig hur mycket som helst, saker som man skulle kunna ge vad som helst för att de ska hända, men hur mycket man än blundar och räknar till tio så står de aldrig där man öppnar ögonen.

Det här är en sån sak.

För ungefär tio minuter sen ringde min mor (ja, Johan och mamma, det där skulle läsas som youknowwho) och sa:
- Ska jag berätta dagens bomb?
Min första tanke var ''The Ark ställer in'', så jag frågade om det var det.
- Nej, LASSE W OCH JOHAN PERSSON KOMMER!

Jag tänkte att ''haha, smart sätt att få mig att vakna, så jag kraxade (hello, två festivaldagar sliter på rösten) fram ett - What? Nej.

- Jo! sa hon, det står i tidningen.
- Men nej, det tror jag inte på.
- Men jooooooo! sa hon, i samma tonfall som jag när jag försökte övertala vakten att ta med mig mitt vatten in på området.

Sådär höll det på ett tag innan hon läste från tidningen att det faktiskt var så. I can not believe this.

Här har jag kollat på LW-DVD:n nästan varje dag sen 24 december och nästan blivit kär i Johan Persson, avgudat honom, tyckt att han är den bästa gitarristen som finns efter Sami Sirviö, försökt lära mig dansa som han, börjat citera honom och säga saker som han säger på kommentarerna, gjort nästan allting som har med honom att göra.

Och så skulle jag se honom i höst i Maserhallen (ja, Cici, det är faktiskt lite B). Senast igår undrade jag och Maja ''Varför är inte Lasse W här?! Och igår i bilen hem sa mamma ''Oh, det kommer ju bli en hysterisk konsert med Lasse W i höst''.

Och vad händer? Jo, han har en hemlig spelning, MED JOHAN PERSSON!!

Det här är sjuuuukt iiiii huuuuvet. De spelar på Karneval (tyvärr, minisizescen) klockan 22 ikväll. Så hejdå Sugarplum!
Det hade varit kul att se dem för tredje gången, men Victor, du kan ju glömma att vi ser er.
Vi hade tänkt kolla på trevliga band ikväll.
(Ja ursäkta mig, men de var inte schyssta i Älvdalen.)

Så ikväll byts Sugarplumtishan ut mot LW-tröjan och Johanmössan letas upp. Johan, det har gått alldeles för lång tid sen vi sågs sist. Gudarna kunde bara inte låta oss vänta till 24 november. Giget ikväll är till för dig och mig!

Eller inte.

Ikväll: Stiffe, Anttila, LASSE W, THE ARK!!!!!
#1 / / mamma:

jajamen.... det är givet. De 2 mest sevärda (in my opinion) på samma kväll!! Ska ble...