/ Dravel /

Pete-modem

Idag kollar jag på Vänner (jag har en reunion med det nu, det var ett tag sen), läser den extremt överskattade Svinalängorna (jag måste döda den, moster!), stör mig på tofflor (tack tack jag vet att ni är ihop), har ont i magen, gillar Kanske Älskling och lyssnar på Babyshambles.

Igår när jag och Emma pratade i telefon satt jag och lekte modem. Ni vet hur det låter, typ ''piiip pi-IP, pip,pi-i-i-i-ip'', ungefär.
Vi pratade om Pete Doherty och Emma sa ''Piiiiit'', ungefär som jag brukar säga ''hiiij'' till snyggt folk eller idoler. Det fortsatte, så jag satt hur länge som helst och sa ''Peeete, Pete Pete, Pete,Pe-e-e-e-ete''.

Pete-modem är nya grejen!
Nu funderar jag på att dra till Time och köpa ett liv.
#1 / / Emma den bäste:

De där med attdra till time lät bra :D

#2 / / Fridah:

Eller hur!! :*D