/ Dravel /

Poddens självmordsförsök (iPoden, alltså)

Booger. Jag skulle podda in skivor för någon timme sen, men min podd har hängt sig.
Han fattar inte att man tar bort knapplåset.

Det står bara KOPPLA INTE IFRÅN på den hela tiden, och när man trotsar det så händer inget. Det är tragik på hög nivå.

Det betyder alltså att Podsson har gjort ett självmordsförsök. Just nu är han medvetslös. Booger. Inte bra. Men han kanske känner sig oönskad när jag tappar honom i golvet hela tiden. Eller nej, det gör jag inte, men han åker av hållaren.
Poddson, dö inte. Don't lay down and die, please stay alive.

Okej, nu överdriver jag lite. Men Sirviöst, utan podden kan jag tyvärr inte gå i skolan. Jag måste i alla fall ha med mig den, annars känns det som att jag har glömt något hela dagen.
Monalt.

Nu måste jag sova, jag somnade klockan två i natt. Så jag är ganska trött. Sovmorgon i morgon i alla fall. Man kan gå upp 7.47 imorgon om man vill. Fast det vill inte jag. Det är för tidigt.


PS: Just ja, Podsson är min iPod, så ni inte tror att det är en människa. DS.