/ Dravel /

Ja, jag bakade.

Min klass ska sälja kakor på julmarknaden i Leksand som är nu i helgen, och alla måste alltså då baka kakor.
Jag skulle ha bakat med Eylen, men hon kunde inte så jag bakade själv.

Så idag bakat sex satser chokladbollar. Det är duktigt av mig. Det tog sin lilla tid.

Men jag hade på Efter Nattens Bränder, Med Solen I Ögonen och lite First Round First Minute, och jag och mamma hade allsång (eller ja, hon gillar ju av någon anledning inte Sugarplum), så det gick okej.

Annars inget speciellt. Jag var i skolan idag, elevrådsmöte. Shiiit, vad folk var Sirviösa! Ett tag. Sen började vi diskutera klumpar i potatismos och lite sånt, så...ja.
Men det var roligt.

Men jag är alldeles för indiskret. Ofta. Nu är det nästan tragiskt, alltså. Note to self: Håll käften oftare.
Mina kompisar fattar (eller mer rätt; hela skolan fattar).

Nu ska jag fortsätta julstäda (ska ble) och sen ska jag lära mig lite hemkunskap.