/ Dravel /

Glassigt är ju inte alls bra

Imorse vaknade jag till Thåström. Rätt bra gubbe, men inte klockan 06.07 (jag kan inte ställa klockan på jämna tal som 06.10 eller 06.30) med dålig mottagning på klockradion. Ni vet ju själva hur han sjunger. 

För övrigt måste jag bara fråga: WHAT'S THE DEAL WITH GLASSIGT?! En av dom sämsta låtarna just nu. Den var rätt rolig i början av sommaren (mest på grund av ett internskämt mellan mig och Emma), men nu när man har hört den 747 gånger plus sett videon med en man med 40-årskris som vill visa att han är som ungdomar, nu är den lite uttjatad.

Den är ju inte ens bra. Det enda som är kul är i slutet ''Det här är Mange Schmidt som sajnar ut, slut'', typ. Men för övrigt är ju inte alls bra.

Den lär vara P3:s mest spelade låt i år tror jag. Sen kommer Tony The Beat. Den är rätt bra. Mest för att videon är så high-tech. Bra filmad. Sen topless-brudarna är inte så bra, men själva vinklarna och rewindingen och allt det är bra.

Me gusta The Sounds.